Hotel jest jak mechanizm. Wszystko w nim musi grać – pokojówka, recepcjonista, dyrektor hotelu oraz inni pracownicy hotelu. Powinno to być miejsce czyste, schludne i ciche. W takim hotelu dobrze się odpoczywa, a klienci mają niewiele skarg. Obsługa hotelowa musi być cicha i spokojna, a klienci powinni czuć, że są ważni. Im lepiej traktowani są goście, tym renoma hotelu jest silniejsza. Warto dobrze urządzić hotel, uczynić z niego miejsce przytulne i ponadczasowe. Aby sprawdzić, czy każdy z tych elementów w pełni działał, warto sukcesywnie zlecać audyt hotelu.
Klienci mogą dobrze czuć się w takim miejscu, a dostęp do atrakcji, czyli dobrego ekspresu do kawy w pokoju oraz centrum fitness poza pokojem sprawia wiele radości. Przyjemność to cenna sprawa, a klientom należy takiej przyjemności dostarczać. Na pewno jest ona znacząca. Dobry hotel to miejsce z pysznymi śniadaniami i wyjątkowymi obiadami. Klienci powinni czuć, że są ważni i mają to, co najlepsze. W dobrym hotelu nie wymusza się napiwków.
Klienci powinni otrzymać produkt dobrej jakości, nie za drogi, wygodny pokój hotelowy. Miłe spędzanie wolnego czasu w pokoju to dobry pomysł. Dzięki temu,, co wymyślą menedżerowie, dany hotel spełnia wymagania i jest ważnym miejscem. Hotel musi dążyć do standardów, zapewnić sprawne funkcjonowanie, zadbać o klientów. Gdy tak jest to komfort pracy personelu także jest bezcenny.
Odpoczynek w hotelu powinien pozostawiać miłe wrażenia i doskonałe wspomnienia. Smakowite posiłki w dobrej cenie to ważna rzecz. W hotelu powinny być one serwowane na życzenie klientów do pokoju. bo to dobry pomysł i wygodny. Pre-opening hotelu to próba generalna.