Zaistnienie na rynku to najważniejsze wyzwanie jakie stoi przed każdym nowym biznesem. Klienci nie skorzystają z usług, jeżeli nie będą wiedzieli, że ktoś w okolicy je świadczy. Czasy ogłoszeń w prasie tradycyjnej czy nawet rozdawania ulotek powoli odchodzą do lamusa. Obecnie najbardziej efektywne są kampanie marketingowe w Internecie. Warto wiedzieć więc, od czego zacząć lokalną promocję nowej firmy.
Kluczową decyzją strategiczną na początku prowadzenia biznesu jest wybór odpowiedniego specjalisty w zakresie przygotowania działań promocyjnych. Najlepiej aby była to osoba, która może pochwalić się wieloletnim doświadczeniem, jeśli chodzi o kampanie Google adwords dla firm. Tego typu projekty muszą być realizowane systematycznie. Są obliczone na bardzo długi okres, właściwie na stałe. Ich specyfika czasami wymaga dłuższego oczekiwania na efekty, za to rezultaty są trwałe. Kluczowy jest dobór odpowiednich słów kluczowych na podstawie analizy szczegółowych raportów wyszukiwania. Chodzi o to, aby strona firmowa pojawiała się na pierwszym miejscu w wyszukiwarce po wpisaniu hasła, które najtrafniej jej odpowiada. Złożonego np. z dwóch słów – branży oraz miasta, na terenie którego świadczone są usługi.