Skuteczna reklama nowo powstałej firmy to podstawa. Nie wystarczy bowiem dobry produkt, aby zwrócić na siebie uwagę konsumentów. Obecnie mówi się, że klienci kupują wrażenia, odczucia i emocje, a nie fizyczne towary, dlatego budując nowy biznes, właśnie tych elementów trzeba im dostarczyć w pierwszej kolejności. Jak sprawić, aby kolejne osoby nie mijały placówki bez żadnego zainteresowania? Oto kilka wskazówek.
Pierwszym i najważniejszym sposobem na zainteresowanie klienta, jest atrakcyjna witryna i wystrój sklepu. Jeśli wzbudzą one pozytywne emocje w danej osobie, wówczas istnieje znacznie większe prawdopodobieństwo, że zapozna się ona z ofertą. Warto także zadbać o odpowiednią muzykę oraz zapach, tak aby klient jak najdłużej chciał zostać w danym pomieszczeniu. Już na wstępie warto nienachalnie wręczyć mu ulotkę z informacją na temat nowej firmy oraz kodem rabatowym. Dodatkowo dużym atutem będzie również wdrożenie systemu zarządzania komunikacją marketingową, np. https://xaris.pl/rozwiazania/zarzadzanie-komunikacja-marketingowa/, która pozwoli na jeszcze większe zaangażowanie konsumentów.