Biznes i finanse

O czym należy pamiętać przygotowując stanowisko firmowe na event?

Eventy branżowe to doskonała okazja na zdobycie nowych klientów lub kontrahentów, zwiększenie świadomości marki w naszej grupie docelowej lub umocnienie swojej pozycji na rynku jako ekspertów w danej dziedzinie. Dobrze przygotowane stoisko firmowe na taki event przyciąga uwagę, zachęca do interakcji i rozmowy, a także pozwala nam zaprezentować się w sposób współgrający z naszymi celami. O czym więc należy pamiętać i jak urządzić takie stoisko, by wyróżnić się na każdym evencie?

Co zabrać na eventy biznesowe?

Kluczowe jest to, jakie mamy oczekiwania co do naszego udziału w danym evencie i co chcemy osiągnąć uczestnictwem. Jeśli zależy nam na zwiększeniu świadomości marki, wtedy ważne jest, by nasze stoisko było dobrze widoczne i miało do zaoferowania coś interesującego dla potencjalnych odbiorców. Widoczność już z daleka zapewnią na przykład beachflagi, które można dobrać rozmiarem i kształtem do naszych możliwości, a wśród atrakcji dobrze sprawdzają się niewielkie gadżety reklamowe, takie jak długopisy, notesy, czapki czy chusty. Takie gadżety sprawdzą się jako forma podziękowania za rozmowę, nagroda w quizie czy loterii bądź prezent za zapisanie się na naszą listę mailingową bądź podjęcie jeszcze innej akcji. Natomiast jeżeli zależy nam na zmienieniu odbiorców w klientów, wtedy warto mieć ze sobą naszą ofertę wraz z cennikiem, portfolio i ulotki zawierające najważniejsze informacje, by każdy mógł się z nimi zapoznać. Można je wyeksponować za pomocą stojaków reklamowych, a samą obsługę stanowiska dobrze jest powierzyć osobie komunikatywnej, która będzie umiała zaangażować ludzi do rozmowy, wyczuje dobry moment na wręczenie wizytówek i zachęci do skorzystania z usług naszej firmy.

Zostaw Odpowiedź

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

pięć + cztery =