Działania marketingowe można podzielić na wiele grup. Jeszcze do niedawna stosowano wyłącznie tradycyjne metody, które opierały się na klasycznych schematach. Należą do nich między innymi ulotki i inne artykuły piśmiennicze czy uczestnictwo w targach branżowych. Wciąż dużą popularnością cieszą się gadżety firmowe, na które składają się opakowania firmowe, drobne przedmioty z logo (długopisy, kalendarze), ubrania (koszulki, chustki). Przedsiębiorcy korzystają również z billboardów reklamowych. Coraz częściej jednak klasyczne formy reklamy wypierane są przez jej nowoczesne odsłony, które całą aktywność przenoszą do internetu. W związku z tym firmy tworzą newslettery, które polegają na wysyłaniu cyklicznych wiadomości do swoich odbiorców. W ten sposób szybciej otrzymują oni informacje o aktualnych promocjach lub ciekawych wydarzeniach. Powstają także grupy w social mediach, gdzie odbiorcy usługi mogą dyskutować na jej temat lub wymieniać opinie. Takich pomysłów na marketing internetowy jest jednak znacznie więcej.
Kolejnym pomysłem na promowanie usług w internecie jest kampania Google Ads w Szczecinie. Lepiej zamówić ją u profesjonalnej agencji marketingowej, która zoptymalizuje wyniki wyszukiwania, dzięki czemu zapewni widoczność firmy w wyszukiwarce internetowej, a tym samym zwiększy zasięg jej działań. Tworzenie tego typu kampanii wymaga ogromnej wiedzy analitycznej i merytorycznej, dlatego nie warto wykonywać jej bez odpowiedniego przygotowania.