Reklama jest najważniejszym sposobem na zwiększenie sprzedaży produktu. Nawet najsłabszej jakości produkt odpowiednio zareklamowany może sprzedawać się lepiej niż lepszy jakościowo odpowiednik, który reklamowany nie był. Właśnie tym zajmuje się content marketing – wymyśleniem sposobu na przekazanie konkretnej treści reklamowej dużej grupie odbiorców. Więcej odbiorców oznacza większą szansę na sprzedaż.
Imprezy masowe są więc doskonałym wydarzeniem do zareklamowania grupy produktów. Zwykle gromadzą ludzi zainteresowanych konkretną tematyką, lubiących podobne style muzyczne lub dyscypliny sportowe. Aby jednak reklama była skuteczna, musi przebić się do ludzkiej świadomości, co jest szczególnie trudne podczas wydarzeń masowych. Bardzo duży hałas czy chaos organizacyjny nie sprzyjają takiemu przekazowi. Dlatego też reklamy wyświetlane są na telebimach. Poprzez dużą powierzchnię, zmienną emisję oraz migotanie, przyciągają uwagę. Podczas wydarzeń sportowych kibice są rozemocjonowani wynikiem gry, dlatego też do ich podświadomości dobrze trafi reklama dowolnego produktu, w którym występują znane gwiazdy sportu. Wielkie emocje pobudzają także ośrodki łaknienia w organizmie, dlatego reklamy dotyczące żywności, szczególnie szybkich przekąsek, dotrą tam gdzie powinny, a kibic poczuje się głodny.
Inna sytuacja dotyczy wydarzeń muzycznych, np. koncertu światowej gwiazdy pop. Telebim pokazujący reklamę stacji radiowej zakomunikuje słuchaczom: możecie tego posłuchać na naszych falach radiowych. Na koncertach dobrze sprawdzą się także reklamy sprzętu muzycznego czy słuchawek.
Coraz więcej reklamodawców zainteresowanych jest takim sposobem reklamy, a branża marketingowców ma za zadanie dobrać typ imprezy do danego typu produktu. Koszt wynajmu telebimu jest też coraz niższy i nawet mniejsi przedsiębiorcy mogą sobie na niego pozwolić, bowiem zyski z reklam z nawiązką rekompensują taki wydatek.