Obecnie digital signage staje się coraz bardziej popularne wśród firm każdego szczebla, ponieważ pozwala w łatwy sposób przekazywać różnorodne treści. Jego stosowanie pozwala markom na uzyskanie wielu zalet, które nie byłyby możliwe lub byłyby ograniczone przy innych działaniach marketingowych. Przede wszystkim za jego pomocą niezwykle szybko można dostawać informację zwrotną od klienta i można dostosowywać treści bezpośrednio pod osobę, która w danej chwili je ogląda.
Digital signage pozwala na zdalne zarządzanie treściami, dzięki czemu w wielu miejscach może być pokazywany ten sam komunikat. To doskonale wpływa na spójność całej marki szczególnie wtedy, gdy posiada ona więcej niż jeden punkt sprzedaży. Ogromną zaletą jest też możliwość obsługi monitorów zdalnie, a także diagnozowania ich w razie awarii czy uszkodzenia. Używanie tego systemu pozwoli szybko i skutecznie dotrzeć do klientów, a przedstawione przez niego informacje na pewno przyciągną uwagę.