Telebimy mobilne, jak sama nazwa wskazuje, wyróżniają się możliwością szybkiego i bezproblemowego przetransportowania z miejsca na miejsce. Mogą być zainstalowane zarówno na przyczepie, jak i naczepie oraz podwoziu pojazdu. Co więcej, dzięki specjalnej konstrukcji, mogą być podnoszone nawet na kilka metrów. Do ich obsługi wystarczy jedna osoba, a cały proces rozłożenia ekranu trwa mniej niż 10 minut. Do czego w praktyce można je wykorzystać? W trakcie jakich wydarzeń są szczególnie przydatne?
Ze względu na to, że ekrany są wykorzystywane głównie na zewnątrz, charakteryzują się podwyższoną odpornością na działanie warunków atmosferycznych. Kolejna zaleta to wysoka jasność maksymalna, gwarantująca czytelny obraz nawet w przypadku słonecznych dni. Telebimy mobilne dostępne w TDC Polska są najczęściej używane na różnego rodzaju eventach. Podczas wydarzeń tego typu publiczność gromadzi się w różnych miejscach, dlatego rozwiązania mobilne są najskuteczniejsze.
Ponadto, ekrany świetnie sprawdzają się w trakcie wydarzeń sportowych. Przy pomocy specjalnego oprogramowania, które jest proste i intuicyjne w obsłudze, można wyświetlać np. logotypy sponsorów i partnerów.
Nie od dzisiaj wiadomo, że w centrum miasta znajduje się najwięcej osób. Niestety możliwości reklamowe w takich miejscach są bardzo ograniczone. Ekrany mobilne świetnie sprawdzą się w roli ruchomej reklamy, która w krótkim czasie dotrze do dużej liczby odbiorców. Na życzenie zamawiającego można dodatkowo zainstalować agregat prądotwórczy, który całkowicie uniezależni wyświetlanie treści od dostępu do energii elektrycznej.
Ekrany mobilne można praktycznie dowolnie obracać, dzięki czemu idealne dopasowanie kąta wyświetlania nie stanowi żadnego problemu. Regulacja wysokości i położenie telebimu mogą być realizowane w pełni automatycznie lub ręcznie. Obsługa całej konstrukcji nie wymaga posiadania specjalnych umiejętności, dlatego może być za nią odpowiedzialna praktycznie każda osoba. Ekrany mobilne to jeden z najlepszych sposobów dotarcia do nowej grupy potencjalnych klientów, a także zareklamowania nadchodzącego wydarzenia sportowego lub kulturalnego.